Mastercard și Asociația My Transilvania și-au propus să aducă agricultorii și fermierii români, care-și comercializează produsele la marginea șoselelor și DN-urilor, în economia fără cash, prin lansarea „Pieței la drum”, un proiect care vizează egalitatea de șanse și independența financiară.
Noul proiect, „Piața la drum” are totodată menirea de a crește gradul fiscalizării activității micilor producători din zonele rurale și accesibilizarea comerțului la drum prin plata cu cardul.
Prin parteneriatul cu platforma online Waze, micii producători locali beneficiază de expunere și sprijin pentru comercializarea produselor lor, în condițiile în care, posibilitatea de a ajunge în piețele mari este foarte scăzută.
Mai multe informatii sunt disponibile aici.
România Tradițiilor Creative este o rețea inițiată de DC Communication, cu sprijinul financiar al Administraţiei Fondului Cultural Naţional (AFCN) şi sub înaltul patronaj al Reprezentanţei Comisiei Europene în România, în parteneriat cu Muzeul Național al Țăranului Român, SNSPA, Universitatea din București, Ordinul Arhitecţilor din România.
Website designed by Graffish.