Filolog, cu experiență în comerț exterior, iar mai apoi în antreprenoriat, cu Casa Tradiției Românești, un business axat pe comercializarea de produse tradiționale într-o vreme când aproape nu existau astfel de magazine, Dragoș Bogdan a descoperit braga în 2009.
De atunci, a reușit să producă bragă după o rețetă perfecționată atât în urma unor numeroase teste, cât și după cercetări întreprinse pe cont propriu în țări cu tradiție în producerea acestei băuturi.
În 2016, a apărut Bogdania, un proiect ce cuprinde, pe lângă producția de bragă, o întreagă campanie de readucere în atenție a celebrei băuturi răcoritoare. Doi ani mai târziu, afacerea intră într-o nouă etapă de dezvoltare: deschiderea unei bragagerii-bistro, proiect materializat în vara acestui an.
Mai multe informații despre proiect sunt disponibile aici.
România Tradițiilor Creative este o rețea inițiată de DC Communication, cu sprijinul financiar al Administraţiei Fondului Cultural Naţional (AFCN) şi sub înaltul patronaj al Reprezentanţei Comisiei Europene în România, în parteneriat cu Muzeul Național al Țăranului Român, SNSPA, Universitatea din București, Ordinul Arhitecţilor din România.
Website designed by Graffish.