PROIECTE, PRODUSE, EXPERTIZĂ

Pentru a exemplifica mai bine contextul rețelei România Tradițiilor Creative am ales să prezentăm modalitățile în care 10 dintre membri RTC au dat valoare contemporană proiectelor lor, plecând din pasiunea și respectul pentru tradiție, dar și din dorința de a explora noi căi de a ajunge la comunitățile în care își desfășoară activitățile.

În acest sens, în paginile următoare sunt descrise acțiuni și activități pe care noi le propunem ca resurse, modele de inspirație, vectori și instrumente pentru o educare practică în procesul de dezvoltare durabilă la nivel local și/ sau regional. Totodată, sunt descrise și dificultățile întâmpinate, dar și lecțiile învățate, soluțiile găsite sau chiar tips & tricks de a face față provocărilor, într-un mod ingenios și creativ:


Ghidul de bune practici în tradițiile creative face parte din proiectul cultural „Tradiții Creative. Pretext. Text. Context”, inițiat de DC Communication, în parteneriat cu: Asociația Ivan Patzaichin – Mila 23, Geoparcul Internațional UNESCO Țara Hațegului, Asociația Maria, Școala de la Piscu, Kraftmade, ȘEZI, Școala de la Bunești, Ecopolis, Cosânzeana, Universitatea din București, Fundația Pro Patrimonio, Augmented Space Agency, The Ark, co-finanțat de AFCN. Parteneri media: București FM, Modernism, Citatepedia, Munteanu, Igloo media.

Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.